maanantai 15. maaliskuuta 2010

Mun tuntomerkit

Sain sähköpostia. Tuntemattomalta Martalta. Tai siis mulle tuntematon. Lukee kuulemma tätä blogia. Kiva! Ja haluais mun kertovan itsestäni. Laittoi mulle meemin.

Piti kuulkaa avartaa maailmankuvaa ja tsekata Wikipediasta, mikä meemi on. Siel oli ihan hepreaa (mulle) meemistä, mut sen verran aukes, et kysymyksessä on eräänlainen informaatiovirus. Ahaaa, mä bonjaan. Siis niinkuin kiertokirje, joka kulkee blogista toiseen. Viestin saaja vastaa siihen ja pistää sit eteenpäin.

Martta kirjoittaa: "Tämä haaste ei käsittelekään faktoja, vaan tuntomerkkejä. Kerro yksityiskohtia itsestäsi ja jaa ne muille." Kiitos Martta mielenkiinnostasi.

Oukei. Sit hommiin. Tässä mä olen:

1. KOKO: Pitkä, ei päätä pidempi. Oviaukoista selviän ilman kumarrusta. Näen kauas, yletyn korkealle.

2. NÄKÖ: Lähinäkö laseilla autettava, kauas näen ilman apuvälineitä. No ei vaan hiukset tummat, lyhyet. Pystyssä, vinossa, kenossa, sliipattuna mielialojeni ja tilanteiden mukaan. Töissä sliipattu. Vapaalla härdeli. Iho vaalea, talven kalvakoima. Aurinko vähän auttaa asiaa. Silmät vihreät.

3. VAATETUS: Arkinen, hillitty, mukava, ajaton, käytännöllinen. Värikäs, juhlava, kimaltava.

4. KORISTEET JA VARUSTEET: Vakioina kaksi sormusta, joista toinen on peukalossa. Kultaa. Kaksi kaulaketjua riipuksilla. Kultaa. Korvakorut vaihtuvat päivittäin kultaa ja rihkamaa. Rakennekynnet, aina vimpan päälle (me kuulutaan toisillemme). Laukku aina mukana. Iso ja pohjaton. Matkapuhelin, ilman sitä tulee hätä. Kamera. Ikinä ei tiedä, kuinka tärkeää ikuistettavaa tulee vastaan. Huulikiilto. Hymy näyttää paremmalta. Matkalippu julkisiin. Pummilla en matkusta.

5. LUONNE: Tasainen, pitkä pinnainen, ymmärtävä. Räiskähtävä, mekastava, suurenteleva.

Siinä mä. Tollasilla tuntomerkeillä. Jos näette kadulla, tulkaa moikkaan :)

Ja sit zuumaileen, minne tän haasteen nakkais...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa omat mietteesi aiheesta.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails