torstai 31. joulukuuta 2009

Katsaus - minne?

Vuoden vaihtuessa on tapana katsastaa kulunut vuosi, sen kohokohdat nyt ainakin. Ja luoda näkymiä tulevaa.

Mietiskelin, että kuinkas tää mun blogivuosi on mennytkään. Parrasvaloissa, kansan kiihottajana, julistajana, sananvapauden kannattajana. Punaisia mattoja siellä missä kuljen, haastatteluja laatumedioihin (edes seiskaan..? tai jonnekin...).

No siis ei. Ei sinne päinkään. Ei lähelle eikä kauaskaan.

Ensinnäkin postaukset alkoivat jouluaaton aattona kuluvaa vuotta. Viikossa en ole onnistunut kansaa kiihottamaan enkä kohoamaan media ykkösuutiseksi. Mä pärjään näinkin, ihan hyvin. Tällä huikealla viikon kokemuksella voin jo antaa yhden uudenvuoden lupauksen: mun ajattelu jatkuu, mun päässä surisee ensi vuonnakin ja siitä saa täällä lukea. Vielä en osaa luvata mihin suuntaan/suuntiin tää blogi kulkee sisällön osalta. Aika näyttää. Se lienee eniten kiinni siitä mitä mun aatoksissa milloinkin liikehtii. Kattellaan.

Hyvää/onnellista/menestyksekästä jne uutta vuotta 2010!

Tinat jätän valamatta. Mun pieni ympäristöteko.

Sitten elämäntyyli osuus. Olen Ihanien turhuuksien kattaja. Niitä saa olla ja sanoisin, että täytyy olla. Pikkuisen ja silleen sopivasti. Muutenhan ne eivät ihania pikku turhuuksia enää olisikaan. Suuressa mittakaavassa turhuudet muuttuvat oikeasti turhiksi. Pikkuisina määrinä maustavat mukavasti elämää :)
Naisen elämä ei olisi ollenkaan niin ihanaa ilman niitä. Myös miehillä on omat turhuutensa nykyään. Kivat niille!

Mä r-a-k-a-s-t-a-n mun rakennekynsiä. Ollaan pidetty yhtä pian neljä vuotta. Skumpat sille! Me kuulutaan toisillemme. Ilman en osaisi enää ollakkaan.

Näillä biletetään tämä vuodenvaihde. Tiina laittoi parastaan. Käsityötä alusta loppuun.

Nyt juhlimaan uutta tulokasta vuotta 2010. Skumppapullon korkit kattoon ja nakit kattilaan!

Ps. Kertokaa pliiiiis Bloggerin blogien käyttäjät kuinka helvatussa tää tekstin käsittely toimii: mistä saa fontin koot ja värit tekstiin. Tiedosta kiitollinen nm. minäkö tyhmä, no nyt en ymmärrä...?

2 kommenttia:

  1. Vautsi mitkä kynnet!!! Tähän päivään asti olen ollut rakennekynsien vastustaja. Ne joita olen nähnyt ovat olleet liian pitkiä ja yliampuvia. Nyt vaan tuijotan noita kynsiäsi ja olen lähestulkoon ekstaasissa. Vautsi vau...

    Löysin blogisi ihan äsken. Tämähän on suorastaan blogien aatelia. Varoitan.... Jatkossa tulen loisimaan kommenttikentissäsi erittäin ahkerasti. ;D

    VastaaPoista
  2. Anu: Voi vautsi vau sulle :) Kivaa kun kommentoit ja annoit palautetta. Blogia on kivempi rustailla, kun välillä kuulee, mitä mieltä muualla ollaan mun jutuista.
    Kynsistä olen kanssasi prikulleen samaa mieltä ;)
    Tervetuloa siis toistekin.

    VastaaPoista

Nakkaa omat mietteesi aiheesta.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails