keskiviikko 24. marraskuuta 2010

Tanssii tähtien kanssa - osa 9

Se oli sitten semi-finaali tää rypistys. En ole ihan varma, mitä koko paketista ajattelisin. Onkohan ilmassa turnajaisväsymystä? Kilpailijoilla ja mulla. Mulla noin niinkuin korvien välissä... missäs muualla?

Pöpötykset sikseen ja asiaan.

Pari no. 9 Jukka Rasila - Saana Akiola / Paso / mun pisteet 8

Voi pahus mikä biisi! Ei tollaseen kukaan voi tanssia uskottavaa macho pasoa. Se on kuulkaa niin, et pasoa voi tanssia uskottavasti vain oikeaan pasomusaan.



Kaikki muu on piiperrystä, räpistelyä. Jos tanssi ja musiikki eivät kohtaa, ei meno ole uskottavaa. Se on vähän joka tanssissa toi sama ilmiö.
Täs kävi just niin. Kyllä Jukka oli messissä niin hyvin kuin pystyi. Rytmi ei vaan osunnut kohilleen. Tai siis Jukka ei tavoittanut rytmiä. Kaikkinensa siisti veto kuiteskin. ja huom! Miehen osa oppilaana täs kisassa on kova.

Jukan ja Saanan toinen tanssi / Quickstep / mun pisteet 8

Pientä jäykkyyttä. Sitä tök-tökkiä menossa havaittavissa. Tanssi on nopea ja vaatii niin helkkarin singerimäisiä jalkoja ja kannateltua vartaloa. Jukan asento hyvä. Tanssi oli kimoisan ja raikkaan oloista. Kiva veto!

Pari no. 1 Laura Voutilainen - Marko Keränen / Paso / mun pisteet 7

Tääkin paso pilattiin musiikilla. Voi vietävä sentään. Alun hidas osio oli ok, mut sit multa ei heru ylistystä. Välillä näytti siltä, et Laura jää Markon jalkoihin. Erityisesti kohdat, joissa Laura askelsi taaksepäin. Kertoo siitä et korkkareilla ei ole ihan helppo tanssia. Ei eteen, eikä taakse päin. Vaatii harjoittelua. Sellaset miljoona toistoa. Epävarmuutta Lauran kasvoissa. Paikalla olleet tuomarit kehuivat visuaalista latausta. Noh, se ei välittynyt ainakaan meidän toosan läpi. Mä en siis sitä huomannut.

Lauran ja Markon toinen tanssi / Tango / mun pisteet 7

Ei kuulkaa, nyt mä ihan äimäks heittäydyn! Mitä kummaa tuomarit näki Lauran tanssissa? Kun ihan löysän vedon Markon kanssa vetivät. Lauran asento jäykkä ja epäluonnollisen näköinen. Ylävartalo, erityisesti selkä ja niska kummassa asenossa. Koitin oikein tosissani analysoida sitä asentoa, mut en onnistunnut. Joku siinä ei vain ole oikein.

Pari no. 7 Antti Tuisku - Anna-Liisa bergström / Paso / mun pisteet 9

No jepulis! Täs nähtiin pasoa ihan oikeaan musiikkiin. Ja heti tuli räväkkä fiilis. Erittäin uskottava ja vahva. Menossa AnttiAnskumaista raikkautta ja energisyyttä. Tämän parin puoliskot ilmiselvästi ruokkivat toistensa ilmaisua. Olé!

Antin ja Anskun toinen tanssi / Quickstep / mun pisteet 10

Tässä mentiin niin, että portaista rapningit sinkoili. Hauska, virkeä, iloinen. Oli menoa ja meininkiä. Ja ne Antin vikkelät chassee hypyt, jes! Pivotit ja juoksut, jes! Musiikkivalinta hyvä. Jäi hyvä mieli tästä esityksestä.

Silviisiin nyt sit tämä skaba.
Mun listalta putoais täs kohtaa Laura. Finaalissa olisin mielelläni nähnyt Jukan ja Antin. Mut porukat muualla näytti olleen toista mieltä. Vai olisko tuomareiden antamat pisteet Lauralle olleet vähän tarkoituksellisia? Halusiko tuotantoryhmä Lauran ja Antin finaaliin? Paremmin tuottava parivaljakko? Ihan vaan aloin tälläsia miettiin, kun en kertakaikkiaan tuomareiden Laura-suitsutusta voi käsittää. Kun ne on ne puheliäänet, jotka kirstuun euroja kilauttelee...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa omat mietteesi aiheesta.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails