tiistai 9. maaliskuuta 2010

Esprit timewear

Tää on niiiin täyttä tavaraa. Oikeesti yllätys ja siksi vielä ekstra, super, hyper mieleinen. Meil vietetään naistenpäivän rääppiäisiä... kai. Tai jotain. Ainakaan ei ole nimppareita, synttäreitä tai muitakaan vuosijuhlia. Ei mitään muuta kuin tavallista tiistai päivää.

Mä sain paketin. Ihan vaan arkisesti ja silti niin juhlavasti se oli tossa pöydällä, kun tulin töistä.



Muita ei kotona. Lappu paketin vieressä kehoitti avaamaan paketin ja nauttimaan. Mua ei tarvinnut kahta kertaa kehoittaa...



Mitä ihmettä...??? Ei oo totta!!






Totta se on. Jokainen kellosta kuuluva tikitys. Tai siis jos siitä jotain kuuluisi. Eihän näistä nykyajan kelloista mitään kuulu. Tästä olen haaveillut. Unia nähnyt. Kerran jos toisenkin olen kulkenut liikkeen ohi, jossa Esprit-kelloja myydään ja kuolannut näyteikkunan märäksi. Jokusen kerran on mieskin ollut haukottelemassa tylsistyneen näköisenä vieressä. Mut jotain on jäännyt muhimaan.
En mä muusta välitä, kuin että se halus ilahduttaa mua. Ihan ilman mitään syytä. Niin siis, jos ei eilistä naistenpäivää oteta lukuun.
Olis ostanut kellon kuitenkin. Vaihtelu kuulemma virkistäää. Voidaan alkaa luudaan jonkun toisen näyteikkunan takana. Ja saavat liikkeen myyjätkin työrauhan. En ole kaiken aikaa siel päivystämässä.



On tää niin makeeta. Nyt mä meen paijaan miestä lopuks iltaa. Taidan tehdä sen tolla vasemmalla kädellä. Näkyy kello mulle päin paremmin ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa omat mietteesi aiheesta.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails